Известие

Collapse
No announcement yet.

Кажете нещо хубаво за 159 (общи приказки)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от flipz Покажи съобщение
    Ако рециклиране на скоростна автомат на 159 е 2к (както е отразено по- горе)
    Рециклиране за ръчка е 600лв (от опит 9 лагера монтаж/демонтаж)
    * разликата е съвсем малка само ~4 пъти (1.4к)
    Като ще правиш ръчката, е хубаво да броиш и съединител с маховик.
    Пак отива на 2к.
    Естествено, може да не ти се наложи да ги правиш, но същото е и с автоматика.
    156 2.0TS

    Comment


    • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
      Като ще правиш ръчката, е хубаво да броиш и съединител с маховик.
      Пак отива на 2к.
      Естествено, може да не ти се наложи да ги правиш, но същото е и с автоматика.
      Само не разбирам, защо да правя съединител и маховик, като са в нормално състояние.
      Монтаж демонтаж 150лв .. заради това ли ?
      Това са пълни глупости, когато им дойде времето, тогава ще ги правя.
      Да дам 1500лв за части ??? Като се чупят ще правя.
      Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

      Comment


      • Не те карам да ги правиш, казвам ти да ги броиш в сметката ако сравняваш разходите между автомат и ръчка.
        Щото и на автомата може само да му смениш маслото, или пък изобщо нищо да не му правиш. Зависи какъв ти е късмета.

        Иначе принципно не е лоша идея като свалиш кутията да правиш всичко, за да си спокоен.
        Аз заради една лагер помпа смених и всичко останало - феродов, притискател, горна помпа, маркуч, спирачна течност... И не съжалявам. Съединителя стана супер мек и лек на пипане, а в колата съм сигурен че е надеждна и утре я паля и тръгвам за белгия примерно, без да се притеснявам че ще приплъзне или ще откаже да отделя.
        156 2.0TS

        Comment


        • Каква е гаранцията, че нещо друго няма да издъхне като тръгнеш за Белгия ???
          Моят съединител да не е твърд ?
          Идеята е лоша, защото даваш много пари преждевременно. 2к за да си сигурен/ което не е гаранция.
          Не можеш да смениш всички части, а няма гаранция, че нова част няма да дефектира.
          Както и да е .. който както си реши. Аз нямам излишни 2-3 000 лв за да сменям, работещи и здрави на този етап части и то защото съм дал 150 лв за дем/монт.
          Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

          Comment


          • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
            Като ще правиш ръчката, е хубаво да броиш и съединител с маховик.
            Пак отива на 2к.
            Естествено, може да не ти се наложи да ги правиш, но същото е и с автоматика.
            Хайде стига с тия митове и легенди. Тия съединители с маховици бяха по 2к преди няколко години. Вече за 1200лв може да се вземе съединител с маховик за 2.4. Аз в момента чакам да пристигне моя от Италия за 1200лв комплект LUK (съединител, маховик и лагер помпа)
            159 2.4 JTDM HIGH
            147 1.9JTD 8v - Ex

            Comment


            • Аз нямам от къде да го взема за 1200 комплекта.
              Цените в БГ са 1100 маховик и 400лв съединител и лагерпомпа към 150лв = 1650 + труд да кажем 200 лв = 1850лв.
              Ако поръчам от някакви чуждестранни сайтове като 24chasti или аутодок нещо такова бяха като имена, трябва да платя предварително, а има много оплаквания за това което получаваш ! И няма къде да се жалваш.
              А дори и 1200лв да са както казвате, което е сложна схема да се докара .. ще ги дам след 2 години или 3 да кажем.
              Като се чупи колата без симптоми преди това ще се прибере и ремонтира.
              Като смените едно, няма гаранция че друго няма да се чупи и пак да сте на пътя.
              Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

              Comment


              • 159 с твърд съединител няма. Има само с приплъзващ.
                1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                Comment


                • Първоначално публикувано от flipz Покажи съобщение
                  Аз нямам от къде да го взема за 1200 комплекта.
                  Цените в БГ са 1100 маховик и 400лв съединител и лагерпомпа към 150лв = 1650 + труд да кажем 200 лв = 1850лв.
                  Ако поръчам от някакви чуждестранни сайтове като 24chasti или аутодок нещо такова бяха като имена, трябва да платя предварително, а има много оплаквания за това което получаваш ! И няма къде да се жалваш.
                  А дори и 1200лв да са както казвате, което е сложна схема да се докара .. ще ги дам след 2 години или 3 да кажем.
                  Като се чупи колата без симптоми преди това ще се прибере и ремонтира.
                  Като смените едно, няма гаранция че друго няма да се чупи и пак да сте на пътя.
                  Сега гледам, че са на -23%
                  Attached Files
                  Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                  Comment


                  • Колега,мога да то направя цена 1200лв за съединител+маховик
                    alfa 159 1,8 mpi/lpg

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от flipz Покажи съобщение
                      Само не разбирам, защо да правя съединител и маховик, като са в нормално състояние.
                      Мисля, че не схващаш идеята.
                      Никой не те кара да правиш нещо, което работи.
                      Идеята на писаното е, че като дойде момента да правиш съединител и маховик, а този момент ще дойде със сигурност ако караш колата, цената е относително съизмерима с това да правиш автомата.
                      Нищо друго.

                      Реално погледнато ако на автомата му сменяш маслото през определен период от време и при първите симптоми на умиране на клапанното тяло го смениш цялото веднага, автомата ще е по-евтин от комплекти съединител/маховик на 2.4 да кажем, за първите 500к километра.
                      Last edited by BO; d.m.y г., 14:38.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment


                      • ^
                        E точно това исках да кажа.
                        Благодаря за пояснението.
                        156 2.0TS

                        Comment


                        • Ясно е, че опелската м32 e родена болна, ама като всяка болест, хванала различни "хора" се проявява след различен период. Зависи от, както казва един съмнителен тип ... "от много неща". Тъй като започна да ми преплъзва на 6-та, вече мисля за смяна на цялата карантия, съединители, махала, помпички с лагери и тн. Нямам проблеми със свирукащи раОти и други звуци.... Та читав ремонтен комплект за премахване на хроничната болест е около 500лв, + пълен комплект карантия(и смазка) ~1100 + труд(кой как се уреди). Обикновенно правя така, отивам в сервиза и питам - Колко ще ми струва целият панаир, искам цялостна цена за части и труд. Ако ми отърва - действам.

                          И кво излиза, подръжката на ръчна скоростна кутия е = на автоматична. Вече кой к'ва кутия ще избере, е като музиката, на каквато 'аресва да са клати.
                          '08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
                          Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                          Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E

                          Comment


                          • Дизел Q4 -Автоматик - Няма !
                            За момента може да "ремонтирате само ръчката"
                            Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                            159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                            NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                            Comment


                            • Аз като бивш потърпевш от ремонти на автомат предпочитам ръчната кутия и като цяло мисля, че проблема не е толкова финансов отколкото диагностичен. Читавите майстори за автоматичната скоростна кутия вероятно са много малко и при един дефект от страна на АСК акъл много дават, но практическо решение почти от никъде и като човек се раздели трикратно със суми между 700 - 1000 лева, сваля дига кутии, ремонтира мозъци, смяна на масло, че и то на едни цени... И накрая пак не знаеш какво става... А при ръчната кутия проблема е нулев, чупи се, купуваш, сменяш.

                              Сърцата са по-капризни от умовете.

                              Comment


                              • Случайно съвпадение:



                                Колегата, ако се разпознава, да се обади да раздуем по комшийски.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X